Pytania i odpowiedzi

FAQ

Pytania i odpowiedzi

1Jaki jest czas dostawy produktów?

Czas realizacji zamówienia może się różnić w zależności od typu produktu. Dokładną informację można znaleźć tuż przy informacji o jego dostępności oraz koszcie dostawy (na karcie danego produktu).

2Jak dbać o filt do pochłaniacza?

Każdego dnia po zakończonej pracy filtr powinien zostać wyczyszczony / pozbawiony pyłu zgromadzonego w trakcie dnia pracy.

3Jak często należy wymieniać filtr w pochłaniaczu?

Filtr należy wymienić po maksymalnie co 3 miesiące. Brak systematycznej wymiany filtra może skutkować uszkodzeniem urządzenia.

4Czy możliwy jest zakup na raty?

Tak, wyboru dokonuje się w ostatnim etapie zamówienia.

5Czy jest możliwość zakupu online z wysyłką poza granice Polski?

Tak. Nasz sklep obsługuje wysyłkę zamówień złożonych w naszym sklepie internetowym w całej Europie.

6Jak dokonać reklamacji?

Klient ma prawo złożyć reklamację, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub udzielonej gwarancji. Reklamacje towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Wysłanie paczki z reklamacją do siedziby sklepu internetowego – paczka powinna zawierać reklamowany produkt oraz potwierdzenie zakupu. Na życzenie Klienta zapewniamy możliwość odbioru paczki z reklamacją przez kuriera. Aby skorzystać z tej możliwości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

7Jak odstąpić od umowy sprzedaży?

Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinni Państwo poinformować Afinia Miroslaw Szmelter, Lukasz Bialecki spółka cywilna o decyzji o odstąpieniu od umowy, wysyłając list na adres: ul. Zakrzewskiego 14B, 61-693 Poznań bądź wiadomość pocztą elektroniczną (e-mail) na adres: kontakt@afinia.pl Aby zachować termin do odstąpienia od umowy (do pobrania tutaj), wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

8Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

9Który pochłaniacz pyłu jest lepszy?

Każdy z pochłaniaczy pyłu w ofercie Afinia świetnie nadaje się do wykorzystania w salonie kosmetycznym. Różnice dotyczą kwestii przeznaczenia oraz mocy czy głośności pracy. Pochłaniacz pyłu NDC 1000 - 69 DB / Moc wchłaniania pyłu: 270 m³/h Pochłaniacz pyłu NDC 2000 - 71 DB / Moc wchłaniania pyłu: 300 m³/h

10Jaka musi być minimalna grubość blatu do przymocowania pochłaniacza?

18 mm

11 Czy mogę kupić w Afinia sam blat?

W ofercie mamy wymienny blat do stołu Prestige.

12Czy w pochłaniaczu jest filtr?

Jeden filtr jest w zestawie z pochłaniaczem.

13Co jaki czas trzeba zmieniać filtr?

Filtr należy wymieniać nie rzadziej niż co 3 miesiące.

14Czy mogę biurko odebrać osobiście?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Korzystamy z usług profesjonalnej firmy transportowej w celu zapewnienia bezpiecznej dostawy.

15Jaki jest okres gwarancyjny na asortyment Afinia?

W przypadku pochłaniaczy pyłu - 2 lata gwarancji. Pozostały asortyment - 1 rok.

16 Który filtr mam zamówić do mojego pochłaniacza?

Do każdego pochłaniacza dedykowane są inne filtry. Prosimy sprawdzić model pochłaniacza i dobrać do niego właściwy filtr. W przypadku pytań prosimy o wiadomość na kontakt@afinia.pl

17Jaka jest różnica pomiędzy filtrem poliestrowym a węglowym?

Filtr węglowy lepiej pochłania zapachy akrylu.

18Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak, jest możliwość wysyłki poza granice Polski.

19Na jakim etapie jest moje zamówienie?

Status realizacji znajdziesz na swoim koncie na sklepie www.afinia.pl Ponadto otrzymasz mailem potwierdzenie o statusie swojego zamówienia.

20Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki jest przypisany do osobno do każdego produktu na stronie www.afinia.pl

21Czy kurier pomaga wnieść przesyłkę ze stołem?

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki paletowej.

22Czy jest możliwość zakupu w leasing? Jak to wygląda? Jakie są wymagania?

Istnieje możliwość zamówienia na leasing. Szczegóły znajdą Państwo w zakładce Raty / Leasing

23Na jaki adres odesłać dokumenty?

Dokumenty proszę odesłać na adres: Zakrzewskiego 14, 61-693 Poznań

24W jakich godzinach można się z Państwem kontaktować?

Odpowiadamy na Państwa pytania w godzinach 8:00 - 16:00

25Jak mogę się skontaktować z Afinia?

Wiadomości prosimy wysyłać na adres kontakt@afinia.pl

26W jaki sposób prawidłowo czyścić pochłaniacz?

Po każdym dniu pracy należy oczyścić filtr z zebranego pyły. Nie rzadziej niż co 3 miesiące należy wymienić go na nowy.

27W jaki sposób anulować zamówienie?

Proszę o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@afinia.pl

28Jakie parametry musi mieć mój stół, aby móc zamontować pochłaniacz?

Minimalne wymiary blatu do montażu pochłaniacza NDC 1000 to: długość 80 cm, szerokość 45 cm, grubość 1,8 cm

29Płatność nie przeszła i co dalej?

Proszę o przesłanie wiadomości z numerem zamówienia do wystawienia faktury pro forma do opłacenia.

30Czy mogę zakupić osobno pochłaniacz do własnego stołu?

Tak, pochłaniacze można zamontować we dowolnym stole, pozostaje kwestia wycięcia odpowiednich otworów.

31Czy w zestawie jest kratka?

Tak, w zestawie z pochłaniaczem jest też kratka.

32Czy Afinia oferuje serwis z dostarczeniem do klienta?

Nie ma takiej możliwości.

33Czy stoły przyjeżdżają w całości?

Większość stołów dociera w całości - poza modelem Art Deco oraz Loft. Szczegółowe informacje znajdują się na kartach poszczególnych projektów.

34Czy podpórkę do montażu mogę zdemontować?

Podpórkę do montażu jak najbardziej można samodzielnie zdemontować. Po demontażu pozostaną dwa otwory w blacie.

35Czy za stół mogę zapłacić za pobraniem?

Za stół należy zapłacić przelewem.

36Czy zamówienie mogę złożyć telefonicznie?

Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie. Zamówienie należy złożyć przez stronę internetową.

37Czy stół może być w innym kolorze?

Nie ma możliwości zmiany koloru stołu.

38Czy przesyłkę należy obejrzeć w obecności kuriera?

Przed podpisaniem dokumentu odbioru stołu należy rozpakować opakowanie zewnętrzne i sprawdzić czy nie ma uszkodzeń. Nie sprawdzenie stanu wewnętrznego przesyłki w obecności kuriera zamyka możliwość reklamowania produktu do uszkodzeń powstałych w trakcie transportu.

39Czy poza Poznaniem można obejrzeć asortyment Afinia?

Nasz showroom znajduje się tylko w Poznaniu, na ul. Drużbickiego 13.

40Czy pochłaniacz mobilny można używać do pedicure?

Pochłaniacz mobilny doskonale sprawdzi się podczas wykonywania stylizacji stóp.

41Czy frezarka jest oryginalna?

Frezarki, które posiadamy i sprzedajemy są oryginalne. Wszystkie frezarki, które sprzedajemy posiadają instrukcję obsługi i kartę gwarancyjną sprzedawcy na okres 12 m-c.

42Czy dostanę numer do kuriera?

W przypadku dostawy stołu otrzymają Państwo nr do śledzenia przesyłki, kurier skontaktuję się przed dostawą. W przypadku dostawy za pośrednictwem firmy GLS, otrzymają Państwo SMS z informacją o terminie dostawy.

43W jaki sposób wyciąć otwór we własnym blacie? Czy zrobię to samodzielnie?

Aby wyciąć otwór w blacie należy mieć odpowiednie do tego narzędzia, zachęcamy do skorzystania z usług specjalisty, np. stolarza, który będzie miał odpowiednie przyrządy do wycięcia otworu oraz wykonania odpowiedniego frezu do umieszczenia kratki wentylacyjnej w blacie. Instrukcja do montażu załączona wraz z pochłaniaczem zawiera niezbędne informacje.

44Czy przy większym zamówieniu mogę liczyć na rabat?

Prosimy o wysłanie wiadomości na kontakt@afinia.pl

45Czy jest możliwość zapłaty w innej walucie niż PLN?

Tak jest możliwość zapłaty w EUR.

46Która długość podpórki będzie lepiej pasowała do mojego stołu?

Wybór rozmiaru długości podpórki do montażu jest kwestią indywidualną.

47Czy jest możliwość wymiany kratki w pochłaniaczu?

Istnieje możliwość zamówienia nowej kratki do pochłaniacza.

48Na jaką moc ustawić pochłaniacz podczas pracy?

Producent rekomenduje korzystanie z urządzenia na poziomie 70% mocy.

49W jaki sposób otrzymać nowy certyfikat?

Proszę o złożenie zamówienia na filtr do pochłaniacza i wpisanie w uwagach informacji o dołożeniu certyfikatu do zamówienia.

Newsletter - My Afinia

Bądź zawsze na bieżąco. Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do nowości i ekskluzywnych ofert produktów Afinia.

Szanujemy Twoją prywatność.
W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrybcji.

Zadzwoń do nas phone
Email
chat